ویچر: ظهور گرگ سفید (انگلیسی: The Witcher: Rise of the White Wolf)، بازیای نقشآفرینی که قرار بود در سال 2009 برای کنسولهای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 عرضه شود، اما در پاییز سال 2008 ساخت آن توسط سیدی پراجکت رد کنسل شد. این نسخه قرار بود توسط موتور بازیسازی کاملا جدیدی ساخته شود و همچنین سیستم مبارزات متفاوتی با نسخهٔ اصلی داشته باشد اما در نهایت این نسخه از بازی نیز کنسل و هیچوقت عرضه نشد.
سازنده | سیدی پراجکت رد |
پلتفرم | ایکس باکس 360 پلی استیشن 3 |
تاریخ انتشار | کنسل شده |
سبک | نقشآفرینی |
مد | تک نفره |
تاریخچه توسعه
ویچر: ظهور گرگ سفید در دسامبر 2008 به صورت رسمی معرفی شد. در 6 می 2009 سی دی پراجکت رد اعلام کرد به دلیل اختلافات پیش آمده با استودیوی وایداسکرین که نقش مهمی در ساخت این نسخه از بازی داشت، ساخت بازی کنسل شده و دیگر عرضه نخواهد شد.
داستان
ویچر، داستان مردی را به نام گرالت از ریویا دنبال میکند. ویچری با قدرتهای منحصر به فرد در دنیایی قرون وسطایی که کارش شکار و کُشتن هیولاهاست، گرالت، ویچر جوان ما که به گرگ سفید معروف است، از همان ابتدا از مشکل فراموشی زجر میکشد. گرالت به تدریج متوجه میشود که یک ویچر معروف است و همه جا دوست و دشمنانی دارد که او را به خوبی میشناسند، ولی او کسی را به خاطر نمیآورد.
انگیزههای داستان
سازندگان معمولا در مورد این حرف میزدند که هدف اصلی آنها در نوشتن داستان بازی این است که لحظههایی را خلق کنند تا گیمر انتخابهایی کند، زمانی که دقیقا خوبی یا بدی معلوم نیست، و لحظاتی که گیمرها مجبور هستند از بین شر یا یک شر بزرگتر یکی را انتخاب کنند.
گیمپلی
این عنوان قرار بود توسط موتور بازیسازی کاملا جدیدی ساخته شود و همچنین سیستم مبارزات متفاوتی با نسخهٔ اصلی داشته باشد که مخصوص کنترلرهای کنسولها طراحی شده بود. همچنین مانند نسخهٔ اصلی گیمرها میتوانستند از علم کیمیاگری خود برای ساخت سم، بمب و روغنهای مختلفی برای شمشیر خود استفاده کنند.